بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کاپیتان کشی آبی ها!

تبادل لینک رایگان

محمد نوري :من كاپيتان اول يا دوم پرسپوليسم ، هرگز به هواداران پرسپوليس پشت نميكنم ، با تمام احترام به استقلال هرگز به اين تيم نمي آيم!
اینکه محمد نوری چرا تا دیروز ساکت بود و هر وقت صحبت از جدایی از تیمش و پیوستن به استقلال میشد عنوان میکرد؛امیر قلعه نویی چند سالی دنبال پیوستن من به تیم های تحت رهبریش بوده و خودم هم خیلی دوست دارم در کنارتیموریان بازی کنم،اماحالا اظهار نظر کاملا برخلاف گفته های اخیرش داشته بر می گردد به شخصیت حقیقی وی،که صحبت در این خصوص بماند برای روزهای آینده!
_ البته احتمال اینکه نوری از شخص یا اشخاصی در خصوص پیوستن به استقلال پیشنهاداتی را دریافت کرده باشد زیاد است و یا اینکه کاپیتان قرمزها با مطرح کردن شایعه پیوستنش به استقلال قصد بازار گرمی و در نهایت فشار هواداران تیمش به مدیران و کادرفنی جهت تمدید قرار دادش داشته است!_
اما اگر بخواهیم طرف دیگر قضیه یعنی در خصوص شخصیت حقوقی وی بپردازیم ، باید به کسانیکه اجازه جدایی وی و پیوستن احتمالی وی به استقلال را ندادند و از این کار جلوگیری کردند،یک دستمریزاد گفت و چه دلیلی بهتر برای این کار مقایسه کنار گذاشتن کاپیتان استقلال در فصل قبل و شایاتی که در این روزها در خصوص سید مهدی رحمتی شنیده می شود!
فصل قبل بنا بر دلایل مختلفی مجتبی جباری را نتوانستیم در خدمت تیم داشته باشیم .مدیران تیم محبوبمان جباری را خیلی ساده و بدون در نظر گرفتن سابقه و جایگاهی که در تیم استقلال داشت از تیم کنار گذاشتند.کاری که هر مدیری با بازیکن بزرگ و با سابقه ای چون جباری که در اوج دوران فوتبالش بوده و به همراه تیم ملی توانسته بود به جام جهانی صعود کند،نمی کرد.
معمولا در تمام تیمهای دنیا حتی اگر یک بازیکن قدیمی و باسابقه خود را بخواهند کنار بگذارند از قبل با خود بازیکن و بعد برای هواداران تیمشان آنرا مطرح می کنند و بعد با سلام و صلوات وی را کنار می گذارند!
منتهی در فوتبال ایران بخصوص در چند سال اخیر در باشگاه استقلال این مورد به خوبی رعایت نمیشود و متاسفانه هواداران این تیم بارها شاهد شکستن دل بزرگان و بازیکنان با سابقه و صد البته ستاره خود بوده اند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 3 / 1393برچسب:استقلال,کاپیتان تیم,سید مهدی رحمتی,محمد نوری,مجتبی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com